* Op welke manieren kan ik allemaal betalen? |
U kunt op onze website betalen met Ideal Internetbankieren, Eenmalige Machtiging, Visa en Mastercard Creditcards, Bankcontact Mr Cash, PayPal en Achteraf Betalen. Als u voor de betaaloptie achteraf betalen kiest dan vind er een kredietwaardigheidtoetsing plaats. Als u om welke reden dan ook niet door deze toetsing komt dan kunt u geen gebruik maken van de optie achteraf betalen. U kunt in dat geval wel uw order betalen met een van de andere beschikbare betaalopties. |
* Kan ik veilig winkelen en betalen? |
OLIVAOIL.NL maakt gebruik van een (EV) SSL certificaat met Extended Validation. Op elke pagina waar wij persoonlijke gegevens van uw vragen is de website beveiligd. U kunt dit zien door het slotje wat op het adresbalk verschijnt. Tevens ziet u https staan voor onze webadres en wordt het adresbalk (gedeeltelijk) groen. U kunt dus met een gerust hart bij ons winkelen. Daarnaast is ook de verbinding met onze betaalprovider pay.nl beveiligd met een SSL encryptie en zijn alle aankopen meteen verzekerd. U loopt dus ook geen enkele risico bij het plaatsen van uw order of bij het betalen ervan. |
* Hoe wordt mijn bestelling geleverd? |
Wij maken gebruik van het vertrouwde DHL netwerk voor het verzenden van uw order en voor België gebruiken wij DPD netwerk. Bij al onze voorraad producten geld dat als u voor 12:00 uur een bestelling plaatst, deze de volgende werkdag (of op zaterdag) aan uw geleverd wordt. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan komt de postbode de volgende werkdag langs om het pakket nogmaals aan te bieden. Als u weer niet aanwezig bent, dan laat de postbode een afhaalbericht achter. U kunt in dat geval het pakketje afhalen bij uw dichtstbijzijnde parcelshop. |
* Na hoeveel dagen kan ik het aangekochte product nog retourneren of inruilen? |
OLIVAOIL.NL biedt een uitgebreide retourrecht aan al onze klanten. U heeft 30 dagen de tijd om het product aan ons te retourneren, zelfs als het product al gebruikt is. Wij staan dusdanig achter ons product dat u 100% van uw geld terug krijgt, zelfs als het flesje nog maar half vol is. |
* Ik heb geen bestelling en geen afhaalbericht ontvangen, Wat nu? |
Als uw order succesvol is geplaatst dan ontvangt u hiervan een email bericht. Controleer eerst of u deze email van ons heeft ontvangen en lees hierop of uw order succesvol is geplaatst en is betaald. Als dit het geval is en u heeft na 2 werkdagen nog steeds niets ontvangen, dan raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen via het nummer 06-42111075 voor meer informatie. Houdt uw factuurnummer bij de hand, wij zullen hierom vragen. |
Is uw vraag nog steeds niet beantwoord?
Kijk verder op deze pagina of stel uw vraag via onze contactformulier: