Vraag en Antwoorden over Levering en Betaling

Op welke manieren kan ik allemaal betalen?

U kunt op onze website betalen met Ideal Internetbankieren, Eenmalige Machtiging, Visa en Mastercard Creditcards, Bankcontact Mr Cash, PayPal en Achteraf Betalen. Als u voor de betaaloptie achteraf betalen kiest dan vind er een kredietwaardigheidtoetsing plaats. Als u om welke reden dan ook niet door deze toetsing komt dan kunt u geen gebruik maken van de optie achteraf betalen. U kunt in dat geval wel uw order betalen met een van de andere beschikbare betaalopties.

Kan ik veilig winkelen en betalen?

OLIVAOIL.NL maakt gebruik van een (EV) SSL certificaat met Extended Validation. Op elke pagina waar wij persoonlijke gegevens van uw vragen is de website beveiligd. U kunt dit zien door het slotje wat op het adresbalk verschijnt. Tevens ziet u https staan voor onze webadres en wordt het adresbalk (gedeeltelijk) groen. U kunt dus met een gerust hart bij ons winkelen. Daarnaast is ook de verbinding met onze betaalprovider pay.nl beveiligd met een SSL encryptie en zijn alle aankopen meteen verzekerd. U loopt dus ook geen enkele risico bij het plaatsen van uw order of bij het betalen ervan.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij maken gebruik van het vertrouwde DHL netwerk voor het verzenden van uw order en voor België gebruiken wij dpd netwerk. Bij al onze voorraad producten geld dat als u voor 16:00 uur een bestelling plaatst, deze de volgende werkdag (of op zaterdag) aan uw geleverd wordt. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan komt de postbode de volgende werkdag langs om het pakket nogmaals aan te bieden. Als u weer niet aanwezig bent, dan laat de postbode een afhaalbericht achter. U kunt in dat geval het pakketje afhalen bij uw dichtstbijzijnde parcelshop .

Na hoeveel dagen kan ik het aangekochte product nog retourneren of inruilen?

OLIVAOIL.NL biedt een uitgebreide retourrecht aan al onze klanten. U heeft 30 dagen de tijd om het product aan ons te retourneren, zelfs als het product al gebruikt is. Wij staan dusdanig achter ons product dat u 100% van uw geld terug krijgt, zelfs als het flesje nog maar half vol is.

Ik heb geen bestelling en geen afhaalbericht ontvangen, Wat nu?

Als uw order succesvol is geplaatst dan ontvangt u hiervan een email bericht. Controleer eerst of u deze email van ons heeft ontvangen en lees hierop of uw order succesvol is geplaatst en is betaald. Als dit het geval is en u heeft na 2 werkdagen nog steeds niets ontvangen, dan raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen via het nummer 06-42111075 voor meer informatie. Houdt uw factuurnummer bij de hand, wij zullen hierom vragen.


Is uw vraag nog steeds niet beantwoord?

 

Kijk verder op deze pagina of stel uw vraag via onze contactformulier!

Winkelmand

Webwinkel

Webwinkel Keurmerk

Advertenties

Veilig betalen