Levertijd en verzendkosten

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de voorpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Alle bestellingen (die voorradig zijn) en voor 17.00 uur bij ons binnen komen worden nog dezelfde dag verwerkt en verzonden. Dit geldt NIET voor zaterdag, zon-en feestdagen. Indien een product niet voorradig is wordt dit met de klant per mail of telefoon gecommuniceerd. Wij bieden eventueel een alternatief aan of maken een afspraak voor gedeelde of uitgestelde verzending.
Vervolgens wordt circa. 97% van de pakketten en briefpost de volgende werkdag bij u aangeboden. Dit ligt buiten onze macht en daarvoor zijn we afhankelijk van de drukte bij PostNL. Uit ervaring blijkt dat de briefpost wel eens 1 tot enkele dagen vertraging oploop in het transportproces. Uiteraard doen wij zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Mocht u uw pakket willen volgen, lees dan verder onder “Pakket volgen”(hieronder).

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Binnen Nederland: € 5,95 voor bestellingen onder de € 60,-. Gratis voor bestellingen vanaf € 60,-

Naar Belgie: € 13,00 voor bestellingen onder de € 150,-. Gratis voor bestellingen vanaf € 150,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PosNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Niet goed-geld terug garantie

U heeft onze producten thuis en u bent niet tevreden, dan mag u de producten terugsturen en krijgt u het geld voor de product(en) terug.
Wij storten uw geld, nadat het product in ongeopende verpakking bij ons retour is, binnen 14 werkdagen terug op uw rekening. De totale verzendkosten incl. de kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Retourneren

Niet tevreden met uw producten? Dan mag u de producten in ongeopende verpakking (voeding) retourneren naar het volgende adres:

OLIVA OIL
BOERHAAVELAAN 89A,
3112 LE SCHIEDAM

 

Volg uw pakket

Hoe werkt het?

Zodra u een barcode heeft, kunt u de zending online volgen of met de PostNL App. Als de dag waarop wij de zending aanbieden bekend is, tonen we deze dag. Ook geven we aan hoe laat we de zending bezorgen (indien mogelijk).

Pakket of aangetekende brief volgen (met Track & Trace)

U volgt uw zending eenvoudig online in vier stappen:

Stap 1. Zorg dat u de barcode van uw zending bij de hand heeft. U vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar u een aankoop hebt gedaan.

Stap 2. Vul de barcode in. Dit nummer begint meestal met ‘3S’ of ‘2S’ en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Typ de barcode in zonder spaties.

Stap 3. Vul de postcode van de ontvanger in.

Stap 4. Klik op ‘Zoeken’. De informatie over de locatie van uw zending verschijnt nu op uw scherm.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

OLIVA OIL
Tel: 06-42111075
Mail: info@olivaoil.nl
Onze domeinnaam is https://www.olivaoil.nl
Ons vestigingsadres:
Boerhaavelaan 89a
3112 LE Schiedam Ned
KVK: 61771260
BTW:  NL196484066B01